2014. március 21., péntek

ÚJSZERŰ George mesés khaki puha szövetkabát 42 44 - Jelenlegi ára: 4 600 Ft

 
Kifogástalan, újszerű állapotú GEORGE mély khaki színű, remek szabású, karcsúsított, álló galléros, szépséges hosszú szövet kabát / télikabát, két zsebbel, nagy gombokkal, puha, rendkívül kellemes tapintású anyagból, kétsoros gombolással, váll lapokkal.  
Igazán különleges, dekoratív példány; finom darab. : -) Kedvelni fogod. : -)) 
 
 
 
 
Mérete 44-es ( de tapasztalatom szerint nagyobb 42-es ruhaméretű hölgyekre is megfelelő ).
Paraméterei: hossza 87 cm, két hónalj közötti távolsága 53 cm,  nyak-váll távolsága 10 cm, ujja hossza válltól 63 cm; derékbősége ( a válltól 45 cm-re mérve ) 52 ( x 2 ) cm, csípőbősége ( a válltól 60 cm-re mérve ) bő 58 ( x 2 ) cm. A kabátot kívülről mértem le. A bal ujja végéről elveszett az eredeti gomb, a fotókon még így látható - időközben pótoltam a hiányosságot.  
Anyaga 84% PE, 11% viszkóz, 5% elasztán. 30 C fokon mosható.  
Valódi színét az utolsó három kép adja vissza legjobban - a többin tompított a vaku. Elnézést kérek, a szekrényben meggyűrte a többi kabát.
 
 
 
 
Mivel az elmúlt néhány évben a testsúlyom szűk 50 és bő 80 kg között mozgott, így gyakran kényszerültem átalakítani, lecserélni a ruhatáramat. A következő napokban számos olyan holmim aukcióját indítom amiből kifogytam,  vagy amit kihíztam. Sok lesz az új és teljesen újszerű ruhanemű is.
 



Jelenlegi ára: 4 600 Ft

Az aukció vége: 2014-04-05 15:59
. ÚJSZERŰ George mesés khaki puha szövetkabát 42 44 - Jelenlegi ára: 4 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése