2014. június 28., szombat

Gyönyörű vadi új kerek orrú csizma 39-40 - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

 
Kedves vásárlóm!
Hetente töltök fel új termékeket, érdemes gyakran benézni hozzám, mindig lehet nálam kincseket találni. Kérlek kattints  a felhasználó nevem mellett lévő i+ jelre, nézd meg a bemutatkozó oldalamat, a lap alján be tudod állítani a termékértesítő funkciót, amellyel mindig értesülhetsz az újonnan feltöltött termékeimről. Köszönöm a látogatást!
Kiárusítást tartok!!!! Mindent leáraztam!!!
A termék leírása:
Eladó a képen látható gyönyörűszép, babaorrú vadi új csizma, kényelmesen magas, csinos sarokkal, nekem sajnos nem lett jó a méret.
Nem mondanám béleltnek, vékony kis szivacsbélés van benne.
Méret:
Angol méretnek 5-ös van ráírva, amit nem tudok értelmezni, saját magmhoz mérve, ez a csizma 40-es.  
Belső talphossznak 26 cm-t mértem (mondjuk elég nehezen...: )
Jó hír, hogy a magas rüsztre is jó,  
Sarka hátul a legmagasabb ponton 9 cm
Szára: elül mérve kb 38 cm
A zipp hossza 37 cm
Az aukciót szívesen lezárom előbb!
Info:
Csak olyan árut teszek fel, amit szalonképesnek találok, és én is szívesen megvennék. Ha hibát találok, jelzem, fotózom! Maximálisan igyekszem örömet okozni a termékeimmel, ez látszik talán az értékeléseimből is. Az lenne a kérésem, ha mégis adódna valami probléma, ne az értékelésben beszéljük meg, hanem kommunikáljunk.! Mivel én is szoktam itt vásárolni is, tudom milyen rossz, ha csalódás ér!!!! EMBER vagyok, bármi becsúszhat, simán előfordulhat, hogy nem veszek észre valamit, viszont ez nem jellemző, és nem direkt csinálom! Ha hibázok, szívesen kicserélem a terméket, vagy indokolt esetben azonnal visszautalom a pénzt. Ilyen egyszerű!



Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Az aukció vége: 2014-07-05 16:34
. Gyönyörű vadi új kerek orrú csizma 39-40 - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése