2014. december 29., hétfő

ZARA slim szabású VALÓDI BŐR dzseki, új, félár - Jelenlegi ára: 17 900 Ft

Vagány, valódi bőrből varrt Zara dzseki eladó. Színe valahol a fekete és a barna között van (talán a sötétbarna a legmegfelelőbb). A derékon és az ujjak végén passzé, belül zseb.
Állapota: teljesen új, bár a címke nincs rajta. A dzsekit ajándékba kaptam még tavaly, de az én testalkatomhoz nekem túlzottan is szűk szabású, így sosem hordtam.
Új ára kb. 40 ezer Ft volt, így félár alatt elvihető. A dzsekik amiket most látsz a Zarában 20 ezer körül, azok mind műbőr (PVC) dzsekik, azokkal nem összehasonlítható. Ez természetes anyagból készült, hosszú életű darab, ami nem fog jövő őszre szétmállani.
Szín: sötétbarna
Méret: L
A Zara méretezése alapvetően mindenre egy mérettel nagyobbat jelöl meg, én ezt a dzsekit is inkább "M"-nek mondanám.
Nézd meg a többi hirdetésemet is: több új állapotú, márkás ruhát töltök fel a napokban, amelyek között olcsó dolgokat találhatsz Karácsonyra!


Jelenlegi ára: 17 900 Ft

Az aukció vége: 2015-01-04 10:40
. ZARA slim szabású VALÓDI BŐR dzseki, új, félár - Jelenlegi ára: 17 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése